Hallo allemaal,


Eindelijk heb ik ook een blog !! Het heeft even geduurd en het is nog lang niet zo mooi als ik wil, want ik zie zoveel mooi's !! Hoe doen jullie dat toch? In ieder geval is dit een begin en zo zoetjes aan probeer ik wel wat andere dingetjes.





Dit is één van m'n kaartjes die ik een poosje geleden al heb gemaakt, met stickertjes bij Xenos vandaan en verder linnenpapier van de Action gebruikt een bloemenponsje en een rode pearlmaker. Labeltjes zelf gesneden. Weinig materialen, leuk resultaat. Less is more zeggen ze toch ? Vond het wel een vrolijkerd !




En nog een tweede, voor een kennisje van me gemaakt.





Ministempels van Kars gebruikt, ingekleurd met Copics. Tekst zelf op de computer gemaakt.Papier van paperblocks van de Action en de Nestabilities circl en scalloped circel.





Derde kaartje; werd ik zelf wel vrolijk van ! Dessinpapier van Best Creations Inc "Transportation". Negatiefrand met een pons gemaakt. Diverse nestabilaties, embossingfolder Cuttlebug, en de tekst weer zelf op de computer en nog een leuke brad met een autootje.


Nou dit is hem even voor deze keer, ik hoop dat er mensen zijn die mij nog tips kunnen geven om m'n Blog nog leuker te maken.


Tot gauw,


Cornelie













1 opmerking

Margriet Tournier zei

Hoi Cornelie. Gefeliciteerd met je nieuwe blog! Goed gedaan hoor, het ziet er al heel vrolijk uit. Je vroeg me waar we die leuke bloglayouts vandaan toveren.... Ik maak de banner (de foto aan de bovenzijde) van mijn blog altijd zelf in Photoshop. Maar je kunt natuurlijk elke willekeurig plaatje of foto gebruiken. Ook zijn er op het internet allerlei kant-en-klare blog-indelingen (voor weinig) te koop. Kijk maar eens op http://www.sweetshoppedesigns.com/sweetshoppe/home.php?cat=271 (even kopiëren en link in balk plakken).

Veel succes verder!

Groetjes,
Margriet

Back to Top