Dinerbon!

Hoi!!


Als eerste wil ik mijn volgers die ik tot nu toe heb bedanken!(heb er sinds gisteren 10, en daar ben ik heel blij mee!!)Heel fijn dat jullie zo regelmatig bij me langskomen en ook een reactie schrijven. Dat vind ik ontzettend leuk!




Morgen zijn m'n vader en moeder 48!! jaar getrouwd! Om niet wéér met een bloemetje en een flesje aan te komen wordt het deze keer een dinerbon.



Het desbetreffende restaurant is gesloten, dús maken we er zelf één!
Nu had het uitdagingenblog Karens Doodles vandaag alweer een nieuwe uitdaging waarbij ik me afvroeg of ik daar wel aan toe zou komen?! Later bedacht ik om deze twee samen te voegen en dit kaartje op die manier te maken.


De bedoeling is om aan de buitenkant van je kaart een tekst te plaatsen, en juist aan de binnenkant je stempel. Dat vond ik zo'n leuk idee... en dit is mijn resultaat.


Het papier is van Basic Grey "Sugar Rush", de tekst op de voorkant heb ik op de computer gemaakt en aan de binnenkant gestempelt, ik vond het lettertype erg goed  bij elkaar passen. Verder Nestabilities gebruikt, bloemensnijmal van Crea Tables, bladpons,pearls, stickels,bestekbedels,chipboard cijfers,en touw waaraan kraaltjes en een hartje geregen zit. In de kerstperiode gekocht. Digistamp van karensdoodles.com, ingekleurd met Copics.

Nou dat was h'm weer, heel erg leuk als je langskwam!



8 opmerkingen

Tinie zei

Gefeliciteerd! En je hebt een leuke kaart voor ze gemaakt en daar zullen ze wel blij mee zijn!
groetjes Tinie

José zei

Zo das lang! Ik vind hem hartstikke leuk. De tag met het bedrag vind ik een heel leuk idee. Zullen ze blij mee zijn!
Groetjes, Jose

Renata van Miltenburg zei

Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders, die van mij zijn vrijdag 45 jaar getrouwd :)

Wat een leuk cadeautjes zo en inderdaad de uitdaging was er heel geschikt voor! Super gedaan.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Unknown zei

Wat een prachtige kaart! Erg leuk idee om zo zelf een dinerbon te maken! Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders, die van mij zijn net een jaartje verder, dus we hopen volgend jaar op een groot feest.

Veel liefs,
Renata

Marijke zei

Wat een leuk idee om een dinerbon te maken. Leuke uitdaging en bij jou is hij heel goed gelukt. Gefeliciteerd met de trouwdad van je ouders!
Groetjes, Marijke en Chantal

Bernadet zei

proficiat met je ouders Cornelie.
geweldige kaart heb je voor hun gemaakt, echt heel leuk om hun zo een dinerbon cadeau te doen
Veel succes bij Karen's Doodles NL

greet zei

Gefeliciteerd met je ouders en wat heb je een prachtig cadeau kaart voor ze gemaakt. Heel mooi en een persoonlijk cadeau.

Groetjes Greet

anja zei

heel erg leuk gedaan en een origieel kado
gr anja kddt-nl

Back to Top