Hoera!!

Hoi!!


13 juli is mijn neef jarig, hij wordt alweer 22!! M'n moeder wilde graag dat ik een kaartje voor d'r maakte, moeilijk want zelf wil ik ook sturen natuurlijk, en dan wil je wel twee hele verschillende hebben. De eerste is klaar en daar heb ik de sketch van DCL voor gebruikt.Vond h'm gelijk al heel erg leuk, maar ik schoot er niet erg mee op zomaar. Maar hij is nog op tijd klaar!!



Craft als basis gebruikt en daar een stuk van de bovenkant weg gesneden.



Vlaggetjes van MFT gebruikt, helemaal TOP zijn die! Knoopjes erop omdat ik de kaart een beetje stoer wilde maken. Een ster ook uit de Craft gesneden. Met pearlmaker de tekst geschreven en daarover glitters gestrooid. Sterren her en der terug laten komen en ook nog stikwerk. Het was zomaar best veel werk deze kaart!



Het is weer eens heel wat anders, en voor een jongen vond ik het wel leuk! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?!

Gezellige en zonnige dag verder en heel erg bedankt voor jullie reacties!!!






16 opmerkingen

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat een supergave kaart heb je gemaakt!!!!
Die vlaggetjes zijn zo leuk, de stiksels, wow!!

Groetjes Hilde

petra,s cards zei

hoi cornelie, bedankt voor je leuke reactie op mijn blogg, ik heb bij jou ook erg mooie creatie,s gezien ga je ook volgen hoor!!
groetjes petra

Angèle zei

Hier nog een enthousiasteling! Een super gave kaart Cornelie!
Bedankt dat je weer met ons meedoet bij DCL.

Groetjes, Angèle

Marijke zei

Supergaaf en wat zijn ze leuk he de vlaggetjes van MFT!! Mooi zo dat de kaart voor wat kleiner is als de achterkant. Knap de tekst gemaakt met de perlenpen, zou bij mij op niks uitlopen, heb altijd dat er net iets teveel uitkomt, grrr.
groetjes, Marijke en Chantal

KarinsArtScrap zei

je hebt er misschien lang over gedaan, maar dan krijg je ook een pracht kaart.
ik vind je knoopjes geweldig en het is een stoere kaart.
hij staat in de top drie voor mij bij dcl.

groetjes karin

José zei

Ik vind em te gek! Heerlijk al die MFT stansen. Ik ben dol op die vlaggetjes. Knap hoe netjes je die eyelets er in hebt gekregen zeg. Ik vond het een hele toer! Super detail die knopen er op. De gescheurde rand vind ik ook erg leuk op die manier!
Ik had al eerder gereageerd maar ik heb de hele dag al last met blogger, grrrrrr!
Liefs, Jose

martina's kaartjes zei

dat heb je mooi gedaan ! heel erg geslaagde kaart !
groetjes, martina
x

Christine zei

Fantastische kaart Cornelie! De vlaggetjes zijn heel mooi en de knoopjes erbij maken het volledig af!
Liefs
Christine

Stamps and Paper zei

Lovely card Cornelie and especially love how you have used the buttons

Anne

Tinie zei

Nou ik vind ’m erg leuk!! Een leuke stoere kaart voor iemand van 22 jaar!
groetjes Tinie

Joyce Ebben zei

Ik vind het ene top kaart! Leuk die vlaggetjes! Ze passen goed bij de sterren! Groetjes Joyce

Wendy ten Hove zei

Hij is erg leuk geworden, Cornelie! Echt een feestje!!
Groetjes, Wendy

anja curvers zei

Hij is prachtig geworden zeg wat een leuke details allemaal toppertje hoor. Leuk dat je weer hebt meegedaan bij DCL.

Colinda zei

Leuke, stoere kaart!! Ik vind het leuk dat je hem kan openklappen, heel leuk gedaan.

Groetjes Colinda

Marie-claire zei

Wat een Super leuke kaart, Cornelie!
Fijn Weekend =D

Groetjes Marie-Claire

Rosalien Zwackhalen zei

Een heerlijke vrolijke verjaardagskaart. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Back to Top