Hoi!!

Toen Nadine bij me kwam vroeg ik of ze haar stempel mee wilde nemen met de honingraat van MME. Ik had het bijtje bij Ellen gezien, ik ben gek op bijtjes!, en wilde nu ook een kaart maken met een bijtje.
Een stempel met een honingraat heb ik nog niet kunnen vinden, maar wie weet vind ik deze nog eens.
Dit is het kaartje wat ik ermee maakte!


De embossingmal werd een mooie achtergrond, en omdat de stempel van de honingraat vrij klein is, heb ik h'm in een kader geplaatst.


Mooi papier erbij, nieuwe tekststempel van Marianne, en lint en pearlmaker.

Gister een heerlijke dag met m'n zus gehad. We zijn naar Alkmaar gegaan, uitgebreid koffie drinken, gezellig kletsen, beetje winkelen, lunchen...heerlijk! We troffen het enorm met het weer!
Topdag dus!

Vandaag hemelvaart. Geen plannen, gewoon thuis genieten!
Voor jullie ook een hele fijne dag, en bedankt voor het langskomen!


27 opmerkingen

Mieke zei

Mooie kaart en leuk gedaan door de kleine stempel in te kaderen!

Bianca Kalksma zei

tjonge ik kijk een paar dagen niet in blogland en ik mis meteen een boel leuke kaarten bij jou! Wat aardig dat je Judith een plekje gaf op jouw blog! Je kaartjes zijn weer super, ik vind de zwarte accentjes ook super op deze kaart, die maken het helemaal af! Fijne dagen!

marian zei

Een hele leuke kaart,het is zo mooi dat het echt 1 geheel is voor het bijtje.
Groetjes Marian

Unknown zei

die ziet er geweldig uit
mooie kleuren,mooi papier , mooie opzet van de kaart
gr.agnes

loes de groot zei

wat een mooie kaart!
enne als je gek op bijtjes bent binnenkort komt care free van authentique uit hier in nederland en bij die lijn zit een heel vel met bijtjes : )))

crealinedance zei

Hoi hele moie kaart.gr.Nel

Kaartenkraam zei

Prachtige kleuren heb je gebruikt en wat een goed idee om de stempelafdruk in te kaderen. Mooie compositie ook, kortom een prachtkaart!

groetjes van Ank

Aletta zei

Het is weer een super kaartje, je heb alles weer mooi bij elkaar bedacht:))
Groetjes Aletta

Monique zei

Wat een super knap kaartje!
groetjes
Monique

Anoniem zei

Prachtig kaartje !!! Leuk dat bijtje en die embossing-achtergrond is prachtig !
Groetjes Berdien

Ellen zei

Kan jij ook zo genieten van die dagen waarop niets op het programma staat?! Heerlijk. Ik zit nu lekker in het zonnetje te bloggen. Jouw bijenkaart past perfect bij de zomerse stemming waarin verkeer. 't Is echt een hele mooie.
Groetjes, Ellen

Yvonne zei

Wat een ontzettend leuke kaart. De bijtjes heb ik ook al op diverse blogs voorbij zien komen. Wat zijn ze leuke! De embossing achtergrond past er heel mooi bij. Prachtig gedaan! Groetjes, Yvonne

Nadine zei

Ook online zie ie er fantastisch uit! Haha

Ellen zei

Ze zijn prachtig Cornelie.
Toevallig zag ik een stempel van een honingraat voorbij komen van Tim Holtz (bij de Duif), misschien is dat wat je zoekt?
De bijtjes blijven echt schattig om te gebruiken.
Groetjes Ellen

Marjan zei

Superkaartje, mooi strak en erg gaaf met de honingraat stempel en het leuke bijtje. De zwarte puntjes doen het zeker erg leuk erop, lekker speels!

Inderdaad heeft Tim Holz een stempel met honingraat, ik heb hem ook pas. Het is wel een hele set, met vier achtergrond stempels. Maar is er ook als aparte stempel. Zal ik hem zaterdag meenemen ? Kan je kijken of je het wat vind. Hoor het wel.

Groetjes, Marjan

ALIX zei

hartstikke leuk kaartje hoor! En enige stempeltjes, je hebt ze mooi gecombineerd!
Gr Alix

Alina zei

hoi, Cornelie, je zal niet geloven, ik ben ook dol op bijtjes, ik heb deze stempel vorige maand in Zeist gekocht, wat grappig! het kaartje is super mooi geworden, leuk idee de honingraat stempel!
groetjes, Alina

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

In een woorde GEWELDIG!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

In een woorde GEWELDIG!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

In een woorde GEWELDIG!

Stamps and Paper zei

Fabulous bee card and love the matching honeycomb embossed background...


Anne

CreaSjouk zei

Het is weer een mooi kaartje en alles is zo goed bij elkaar gekozen!
Groetjes Sjoukje

KarinsArtScrap zei

wat een gaaf kaartje cornelie.
super leuke gedaan.

groetjes karin

Jolanda Cuper zei

Super erg origineel!
groetjes Jolanda.

Tinie zei

Gaaf kaartje Cornelie!! Echt weer heel leuk gedaan!!
groetjes Tinie

Gerdine zei

Mooi! En die honingraat stempel krijg je binnenkort. De rosie posie kun je daar wel voor gebruiken toch? Al geef ik toe dat die misschien een beetje te groot is.

Judith zei

Smaakvol! De gele accenten verzachten het zwart op je kaart. Al met al een mooie combinatie! Hopelijk vind je gauw stempels met bijen!

Back to Top