PTI Make it Monday #69!


Hoi!!

Prachtige sketches bij PTI Make it Monday #69! 
Voor het eerst dat ik eens meedoe eigenlijk. 


Bij dit model was een template gegeven, en daar wilde ik wel wat mee maken.


Ik heb alleen de sentiment aan de andere kant gedaan...



Het papier gebruikt van Echo Park, Hello Summer. De Notched flower die, die ik helemaal te gek vind!
Blaadjes van Crea Tables.
Tekst ook van PTI. Banner zelf gemaakt, en het prachtige roosje!

Kort maar krachtig berichtje!

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Cornelie

24 opmerkingen

Marjan zei

Oh ja, die zag ik al, de template dan. Erg leuk! Gaaf ook, die stans van de gestileerde bloem. Ook jouw uitwerking, succes!

Groetjes, Marjan

Mariken zei

Jij een kort berichtje...ik ook, in een woord: PRACHTIG!
Fijn weekend, groetjes Mariken.

Stamps and Paper zei

Great template for this card again great colours

Anne

Gerdine zei

Heel erg gaaf! Die stans is dan ook super. Leuk met die blaadjes erachter en het papier is natuurlijk ook super! Helemaal goed!

Jolanda Cuper zei

Super mooi die bloem! Geweldig gemaakt!
groetjes Jolanda.

Wendy ten Hove zei

Leuk! Wat mooi geworden met deze supergave schets ook! Erg fijne vrolijke kleuren en deze bloemenstans vind ik zo leuk! Super kaart!!
Groetjes, Wendy

GerJanne zei

Wat een mooie kaart! Jij schudt ze geloof ik ook zo uit je mouw!!
Prachtige kleuren en papier!
GerJanne

Hermien zei

geweldig...

groetjes

Ellen zei

Dan zal ik ook maar kort en krachtig reageren: mooi!
Groetjes, Ellen

José zei

Ik vond de schets en haar uitvoering ook ontzettend gaaf. Jouw kaart vind ik ook helemaal te wous. Dat teruggeslagen papier vind ik zo'n enorm leuk effect geven en die notched flower is idd supers. Mooi in vilt!

Colleen zei

Awesome!! so glad you joined in the fun at PTI since you buy a lot of their products!! You did great with this sketch...I like how you put the banner sentiment on the other side! And I love those notched flowers! I was drooling over them when the package came to me!!

Angèle zei

Wat heb je weer veel moois gemaakt Cornelie! Ook deze leuke schets heel fris van kleur en mooi strak uitgewerkt.

Fijne zondag, Angèle

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi weer, mooi papier, mooie kleurencombi en heel mooi de bloem met de blaadjes.

groetjes jolande

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart cornelie.

groetjes karin

Margot zei

geweldige sketch en geweldig kaartje!

Mary zei

Jeetje Cornelie, waar haal je de inspiratie iedere keer maar weer vandaan...ook deze is weer zo top!!
En wat een geweldig leuke bloemenstans!!
Fijne dag, groetjes Mary

Nathaly zei

Meid, wat ga je weer als en speer! Ziet er allemaal geweldig uit. Zo fijntjes en verzorgd altijd. Ik zag dat je je zelfs gewaagd hebt aan vintage. Zie ik niet vaak bij je. Je collectie zomerkaarten vind ik SUPER! Heerlijk vrolijk en luchtig. Prachtig, Cornelie! Wanneer gaan we elkaar weer zien?? Nathaly

Yvonne zei

Ontzettend mooi! Prachtige kleuren en de bloem is super. Groetjes, Yvonne

anja curvers zei

Prachtig Cornelie inderdaad gave sketches heb ook nog nooit meegedaan heb deze sketches wel opgeslagen. Leuk uitgevoerd hoor mooi he die bloem.

Judith zei

Wow...
dat is mijn eerste reactie. En er behoeft verder geen uitgebreid verhaal bij: MOOOOI

Kaartenkraam zei

Mooie interpretatie van deze template. Vind de kleuren echt prachtig!

groetjes van Ank

Nadine zei

Ja die zijn mooi die sketches, had ze ook al opgeslagen. En jouw uitwerking vind ik heeeel mooi! Gave bloem heb je gefabriceerd en ook het papier is erg leuk!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

wat een mooie kaart. leuk die sketch.

Annemieke zei

Echt een super kaart!! Vind die hieronder ook echt geweldig. Mooie kleuren combi.
En het is zo leuk om naar je eerste berichten te kijken en dan naar nu! Een hele verandering!! Super.

Groetjes, Annemieke

Back to Top