DCL challenge #147!

Hoi!!

Een nieuwe zaterdag, en dus ook een nieuwe challenge bij DCL!
Een schets van Rosalien!


Dit is mijn uitwerking!


Papier van echopark. Telefoontje + tekst van PTI. Ook weer het telefoonboekpapier gebruikt. Een nieuwe cijfermal, deze gestempeld.
Borders van MFT, stikwerk en klaar!

Jullie kunnen je ook weer uitleven, en tot vrijdag 27 juli 18.00uur je kaart linken.
Op het blog van DCL nog meer  inspiratie van de andere teamleden, en natuurlijk weer de sponsor van deze week!
We kijken weer uit naar jullie creaties!

Groetjes Cornelie

19 opmerkingen

Willy zei

Prachtig kaartje, leuk dat telefoontje!!

Margot zei

komt zo'n telefoonboek nog eens goed van pas! gaaf!

sandra_w zei

Heel gaaf kaartje! Leuke sketch....ik ga misschien ook n poging wagen ;)

Fijn weekend!
San x

Miranda Mols Stampin Utopia zei

leuk hoe je de sketch hebt uitgewerkt.

Kaartenkraam zei

Leuke kaart, alles past heel mooi bij elkaar!

groetjes van Ank

Nadine zei

Dat was een bericht in vogelvlucht! Toch ziet je kaartje er zorgvuldig gemaakt uit! Die telefoon is echt heel erg leuk en de cijfers passer er super bij. Mooie combinatie!

Judith zei

Top, dat Johanna heeft gewonnen. Haar kaart stond bij mij ook op nr. 1

Ik vind je telefoontje echt te gek!Heel leuk weer, je kaart, Cornelie!

Marjan zei

Ik vidn het een heel gaaf kaartje Cornelie, prachtig dit papier, de mooie stans en het leuke telefoontje!

Colleen zei

Fantastic card, Cornelie! Isn't that phone just so cute? I love your use of the phone book paper!

Stampidoe@gmail.com zei

een geweldige kaart Cornelie super leuke die telefoon heb hem ook maar nog niet gebruikt moet ik snel doen als ik dat zo zie bij jou, telefoonboek erbij mooie vondst

groetjes yvon

GerJanne zei

hai Cornelie,

wat een super kaart! De sketch is heel mooi en ik vind het geniaal dat telefoonboekpapier met het telefoontje.
Ik heb wat scrapspul mee op vakantie, maar of het lukt om met bijna niets een kaart te maken....
Wie weet wordt ik door de vakantie wel extra inventief....we zullen zien!

GerJanne

Jolanda Cuper zei

Prachtig erg mooi die kleurencombi!
Groetjes Jolanda.

Rosalien Zwackhalen zei

Geweldig Cornelie, ik ben helemaal weg van dat telefoontje, wat is die leuk.:)) hele mooie uitwerking van de sketch.

Groetjes Rosalien

KarinsArtScrap zei

wat een mooi en leuk idee Cornelie.
een mooi telefoonkaartje.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

een hele leuke uitwerking ! mooi gemaakt
grjts,martina
x

debby4000 zei

Absolutely love your gorgeous card.
luv
Debby

José zei

Ik vind hem helemaal top zeg. Wat een onwijs geheel. Het zwart vind ik weer knallen in combie met het kraft en roze. Echt een superkaart!

Wilma zei

Leuk leuk leuk!!!! Wat een idee om telefoonboekpapier te gebruiken!

Ellen zei

Hij is zo gaaf die telefoon, leuk gedaan hoor!
Groetjes Ellen

Back to Top