DCL #153!

Hoi!

Een nieuwe week een nieuwe challenge bij DCL!
Deze challenge is bedacht door Anja.

Een hele zonnige foto, en ik maak dit bericht al een aantal weken van te voren, dus ik hoop dat deze foto klopt met het weer van deze week!! Dan hebben wij heerlijk weer met de vakantie namelijk!!
De opdracht bij deze foto luidt;

Haal je inspiratie uit deze foto, kleuren, vorm, etc.!


Deze kaart vond ik wel toepasslijk, en heb h'm daarom voor deze challenge gebruikt!


Het papier is van Authentique, zo mooi!!
Als basis heb ik Kraft gebruikt, en deze in delen beplakt met de verschillende dessins van het paperpad. Ook een deel bestempeld met een achtergrondstempel van Hero Arts.
Randje onderaan een die-namic van MFT.


Plaatje ook uit hetzelfde paperpad, en hier een wit randje omheen gemat, en met een fotorandschaar een kartelrandje geknipt.
Parasol gemaakt met de die-namic van MFT. Rondjes geponst uit het papier, knoopje, poststempel, en de tekst gefeliciteerd!

Ook bij deze challenge kun je je eigen creativiteit kwijt! Nog meer inspiratie nodig? Kijk dan op het blog van DCL, en daar vind je ook de sponsor van deze week.
Link je kaart voor vrijdag 07 september 18.00 uur!

Maak er wat moois van!

groetjes Cornelie

23 opmerkingen

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! een lekker zonnig kaartje ! hopelijk wordt het weekend zo !
grtjs, martina
x

Kaartenkraam zei

Het lijkt erop dat het weer je blog gaat matchen!
Mooie kaart, prachtig papier!

groetjes van Ank

Wendy ten Hove zei

Leuk! Mooie combi gemaakt met dat plaatje zo, net of ze het parasolletje vast houdt. Past perfect en fijne zachte zonnige kleurtjes! Leuk!
Groetjes, Wendy

Wilma zei

Wat is dat toch een mooi papier! Prachtige nostalgische kaart.

Alina zei

super mooi kaartje, Cornelie, die achtergrond stempel heb ik ook gekocht, maar nog niet gebruikt!

Marjan zei

Mooi vind ik hem, Cornelie! Prachtig van tint en een leuk vintage uitstraling. Het weer past bij het thema dit weekend, geniet nog maar lekker even na van een heerlijke vakantie.

Liefs, Marjan

Anita zei

Heel mooi gemaakt en slim bedacht!
Geweldig kaartje!
groetjes, Anita

Stamps and Paper zei

Gorgeous beach scene Cornelie and a beautifully presented card

Anne

KarinsArtScrap zei

een prachtige vintage kaart Cornelie.
hele mooie kleurencombi.

groetjes karin

KarinsArtScrap zei

een prachtige vintage kaart Cornelie.
hele mooie kleurencombi.

groetjes karin

Juisie zei

Ik geloof mijn ogen niet, een plaatje op een kaart van Cornelie! Zomaar! Grapje hoor, hij past er perfect bij en het is een heerlijk zonnig geheel geworden! Krijg zin in het strand van je kaartje... Groetjes Joyce

Marijke zei

Een heerlijk zomers kaartje past perfect bij het weer van vandaag. Hier schijnt de zon al volop!! Mooi papier, leuk nostalgisch plaatje! Geniet nog even van je vakantie!!


Groetjes, Marijke en Chantal

Mieke zei

Wat leuk! Zo'n vintage plaatjes doen het altijd goed op kaarten :-)

Anneke zei

Wow, heerlijk kaartje!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Van zo'n kaartje word je vrolijk!! Heel mooi! Ook de andere kaarten die je de afgelopen week hebt gemaakt, zijn super!
Groetjes, Yvonne

Nathaly zei

Hi Cornelie, mooie kaart geworden. Beetje vintage en dat ben ik niet van je gewend. Gaat je geweldig af. En nog veel plezier op vakantie. Nathaly

Ellen zei

Mooie uitwerking van de inspiratiefoto! De paperpad van Authentique heb ik ook en hij is inderdaad helemaal geweldig.
Nog een fijne zondag, Ellen

José zei

Hartstikke leuk! Heel gaaf parasolletje. Kleuren passen perfect bij de afbeelding, die ik erg leuk vind.

miriam zei

wat een leuke uitwerking ,mooi plaatje gebruikt
gr mriiam

Caro's Kaartjes zei

Wat een leukerdje Cornelie!
Beetje vintage-achtig in zomerstijl. Mooi!
groetjes van Caro

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Mooi die parasol erop! Leuk detail de knop erop. Alles past bij elkaar!! Superzzzzz.

GerJanne

Gerdine zei

Die parasol is zo gaaf hé! Maarre, van dat plaatje sta ik wel even te kijken zeg... Ik dacht dat je niet zo van dit soort plaatjes was ;) Mooie kaart!

Bianca Kalksma zei

Ja, dit is een leuke uitvoering van de challenge! Wat een mooi kaartje heb je gemaakt!

Back to Top