Laatste kaartje...2012..


Hoi!!

Laatste kaartje van het jaar! Veel jarige afgelopen maand, maar ook komende maand zitten we er weer goed in! Niet eens van alles foto's genomen, maar ja.
Wel van m'n uiltje. Deze heb ik gemaakt voor het dochtertje van mijn vriendin, zij vind uiltjes erg leuk.


Heb de uil met m'n Silhouette gesneden. Beplakt met het papier van Glitz. Vleugels twee keer, en iets laten verspringen en met 3-d opgeplakt.


Ogen met ponsen en Nestabilities gemaakt, en natuurlijk wiebeloogjes!
Snaveltje zelf getekend en geknipt.
Bloemetje van MFT, met een brad.
Schattig uiltje toch? Om het jaar mee af te sluiten...

Fijne avond voor iedereen!!

Groetjes Cornelie

22 opmerkingen

Mieke zei

Wat is 'ie super leuk geworden! Daar zal ze heel blij mee zijn.

KarinsArtScrap zei

super gave uil heel mooi Cornelie.
fijne jaarwisseling.

groetjes karin

crealinedance zei

Hoi hoi leuke afsluiting zo.gr.Nel

Marie-claire zei

Wat is ie leuk! Julie ook een hele fijne jaarwisseling!

Groetjes Marie-Claire

Kaartenkraam zei

Wat een enige kaart is dit!

grietjes van Ank

Sanne zei

Schattig uiltje? Ik vind hem helemaal het einde (hoe toepasselijk op een dag als vandaag). Die Silhouette is toch wel een geweldig apparaat! Deze papierlijn vind ik ook heel erg gaaf! Het is echt een geweldige afsluiter van het jaar! Topkaart! Ik wens je een goed uiteinde en een fantastisch nieuwjaar!

Liefs Sanne

Marijke zei

OOoh ik vind hem gaaf deze uil!! Geweldig mooi kaartje!! Fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2013!

Groetjes, Marijke

Stamps and Paper zei

Fabulous card Cornelie and just love that flower in her hair...

Anne

Magda zei

Mooi uiltje Cornelie
Veel mooie kaarten heb je gemaakt en ik wens je voor volgend jaar evenveel inspiratie en knutselplezier!!
Een fijne avond en voor morgen de allerbeste wensen .
Een schitterend nieuw jaar en dank je wel voor jouw bezoekjes en reacties aan mijn ardes dit jaar.
Groetjes
Magda

Nadine zei

Geweldig is ie! Zo ontzettend leuk! Kan er niet veel meer over zeggen haha Fijne avond vanavond! Ik ga nog even last minute boodschappen doen!

Monique zei

Super leuk uiltje! Ze zal er vast blij mee zijn.
Een hele fijne avond en een goed en creatief 2013!
Hartelijke groetjes, Monique

Gerdine zei

Cute!

Jolanda zei

Wat een super-vrolijke uil . . mooi
Fijne jaarwisseling!

Inge zei

Wat een leuk uiltje! Voor jou ook een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2013!

Anoniem zei

Oooh wat een leuke uil !! Mooie afsluiter van het jaar. Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2013!
Groetjes Berdien

Ellen zei

Wat een schatje!
Groetjes Ellen

Ellen zei

Wat een schatje!
Groetjes Ellen

Ellen zei

Wat een tof uiltje als afsluiting van het jaar! Met die Silhouette kun je toch wel weg mooie dingen maken.
Gezellige jaarwisseling, Ellen

Marlies zei

Hoi Cornelie, je laatste kaartjes zijn weer prachtig, zoals altijd. Ik heb er weer van zitten genieten, had nu weer even tijd... Ik wens je een hele fijne jaarwisseling, alle goeds, vooral een goede gezondheid en een zeer creatief 2013 toe! Lieve groetjes, Marlies

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Cornelie, super. Ik wil jou en allen die je lief zijn een hele fijne jaarwisseling toewensen en op naar een super 2013.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Enig kaartje!! Helemaal leuk met die wiebeloogjes!
Groetjes,
GerJanne

Wendy ten Hove zei

Oh, geweldig!!! Deze uil is tof, zeg!! Erg leuk gedaan!!! Ik word er helemaal vrolijk van!
Ik wens je een heerlijk en creatief 2013!
Groetjes, Wendy

Back to Top