Liftkaart #32!

Hoi!!

Vandaag gaan we weer van start met de laatste liftkaart van dit jaar! Deze kaart mag een "nieuwjaarstintje" krijgen, hoeft niet!
Wij hebben het allemaal wel gedaan, maar ik heb er ook nog een zonder gemaakt.
De oorspronkelijke kaart is de volgende;

deze is van Joanne, en gaan wij weer allemaal onze eigen draai aan geven!



Het papier is van "Carte Bella" . Tekst van Marianne Design, en in de cirkel paste weer precies het klokje van Hero Arts, deze heb ik een accent gegeven met Glossy Accents.
2013 gemaakt met rub-ons.


Nog een tweede kaart gemaakt, deze foto heb ik met iets donkerder weer gemaakt, dus de kleuren zijn een beetje flets!
Hier heb ik het papier van Bo Bunny  gebruikt, en een verjaardag kaart van gemaakt.
Twee heel verschillende uitstralingen!

Hoop dat jullie ook zo enthousiast aan deze laatste lift van het jaar mee doen. Jullie kunnen je kaart linken tot          
05 januari 12.00uur!
Een leuke prijs van Elly, kijk maar eens op het liftchallengeblog!

Succes en veel plezier, wij kijken weer uit naar jullie creaties!

Groetjes Cornelie


19 opmerkingen

Ellen zei

Wat een mooie voorbeelden heb jij gemaakt voor de laatste Liftchallenge van dit jaar. Als ik tijd kan vinden ga ik er beslist mee aan de gang. En een prijs van Elly? Grappig, die 'ken' ik inmiddels ;)
Fijne dag, Ellen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie liftkaart heb je uitgezocht en je hebt het prachtig gelift, vooral de bovenste van je 2 kaartjes vind ik SUPER.

groetjes jolande

Marjan zei

Twee prachtige lifts, Cornelie, vooral de eerste!
Je whatsappje heb ik inmiddels gelezen :)

debby4000 zei

WOW love your fabulous cards Cornelie
luv
Debby

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit!

Groetjes,Willy

Miranda V zei

Leuk dat je twee kaarten hebt gemaakt, extra inspiratie. Ik vind de liftkaart geweldig, maar ben bang dat ik te weinig knutseltijd heb. Jouw eerste kaart is mijn favoriet, ik vind de kleuren zo leuk. De verdwaalde pareltjes vind ik helemaal leuk, net als je klokje. Fijne feestdagen!

Je@net zei

Gave kaarten, Cornelie. Zal er van de week ook eens mee aan de slag gaan!

Willy zei

Wat een prachtige kaarten, leuk weer om te zien dat je met het zelfde ontwerp weer twee totaal verschillende kaarten kunt maken!!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Twee super mooie voorbeelden! Echt prachtige kaarten! Mooie kleuren..
Groetjes, Yvonne

Anita Meijer zei

Ze zijn weer prachtig geworden Cornelie, ziet er super uit.
Liefs van Anita

Stamps and Paper zei

Yours cards are all gorgeous Cornelie, love the designs and great choice of colours

Anne

sandra_w zei

Twee superleuke lift-kaartjes, Cornelie!! Mooie kleurtjes!

San xx

KarinsArtScrap zei

2 prachtige kaartjes Cornelie.

groetjes karin

Berlinde zei

Erg mooie kaartjes Cornelie, leuk gelift!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

Erg mooi gelift de kaartjes. En nog wel twee. Super de bovenste met het klokje.

Groetjes, marijke

Mariken zei

Wat een schitterende kaarten, echt super! En ik zou je ook graag eens zien, Ellen en ik komen zeker nog eens, zo leuk gehad! En...Elly...van het Scrapateljeetje is ook bij mij bekend. Ik heb mijn zusje in Breezand vertelt dat ze zo'n tof winkeltje hebben daar!!
Trusten zo, groetjes Mariken.

Mary zei

Twee geweldig mooie liftkaarten!!
Mooi kleurtjes!
Groetjes Mary

Nadine zei

Ja ik vind ze allebei leuk, maar heb toch een voorkeur :) welke zou dat nu zijn? Het was weer een leuk liftjaar, we doen er gewoon nog een bij!

Linda Visser - van der Velden zei

Gaaf zeg, mooie lifts! Dat klokje is zo schattig!

Back to Top