Liftchallenge #33

Hoi!!

Vandaag weer een nieuwe liftchallenge, en jammer genoeg de eertse challenge zonder José! Zij was al even gestopt, maar nu heeft ze definitief de knoop doorgehakt, wat we heel erg jammer vinden!
Zal je missen José!!

De kaart die we deze keer gaan liften heeft Marjan uitgezocht, en is van Lisa Johnson


Een kaart waar je alle kanten mee op kunt!


Mijn uitwerking heb ik gemaakt op kraft. Rode cirkel is cardstock van Color Core, daarop en cirkel kraft, en deze gesponst met witte inkt. Daarop gestempeld, en de hartjes weer ingekleurd met Copics.

Randje is papier van My Minds Eye, en de tekst is van Hero Arts.
Hartje meerdere keren uitgeponst, bestempeld, en de randjes beïnkt, dubbel gevouwen, en er 3 aan elkaar vast geplakt.
Swirls zijn die-namics van MFT, en daar her en der een strass steentje op geplakt.
Stiksteekje rondom de kaart getekend, en toen vond ik h'm af!

Hoop dat jullie ook inspiratie hebben om mee te doen, dat zou leuk zijn!
Je kunt je kaart linken tot zaterdag 19 januari 12.00 uur!

Succes!

Groetjes Cornelie

25 opmerkingen

Ellen zei

De kaart die Marjan uitgekozen heeft vind ik prachtig! Maar die van jou is zo mogelijk nog mooier! Leuk met die hartjes, past goed bij de tekst.
Fijne dag, Ellen

Stamps and Paper zei

Morning Cornelie....Love your Heart take on this challenge, love the swirl die and 3D heart.

Anne

Nadine zei

Super schattig vind ik deze! En ook zo leuk dat je voor een andere vorm hebt gekozen! Mooie kleurtjes, inspirerend!

Vera zei

Gaaf kaartje hoor, die hartjes zijn erg leuk!
Groetjes

Vera

Kaartenkraam zei

Mooie kaart om te liften en die van jou is zo mogelijk nog mooier!de hartjes zijn een heel leuk detail.

groetjes van Ank

Anoniem zei

Heel mooi gedaan!
Een leuke variant om te laten zien hoe het ook kan!
Groetjes Jacomijn

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een hoop inspiratie op je blog!! Zo leuk allemaal! Deze kaart is ook weer super!
Groetjes, Yvonne

Anoniem zei

Nou ik vind jouw kaart veel mooier !!! Schitterende combi dat kraft met rood !!
Groetjes Berdien

Anita zei

Wauw! Schitterend!!
groetjes, Anita

Marjan zei

Gaaf hoor, jouw uitwerking erg mooie combi van kleur. Erg leuk ook de stempeltjes en het hartje.

Marijke zei

Lieve uitwerking van de liftkaart! Mooi het 3D hart! Mooi kleurencombinatie, echt gaaf!

Groetjes, Marijke

Anita Meijer zei

Ik las het net bij José. Zo sneu allemaal voor haar. Wat een prachtexemplaar heb je ervan gemaakt Cornelie, ik vind hem prachtig geworden.
Liefs van Anita

Je@net zei

Wat een mooie uitwerking van de liftkaart, Cornelie. Prachtig gedaan!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, super mooi gelift, alles past perfect bij elkaar.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een mooie lift!
Super kleuren!
Groetjes Jolanda

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
nou, ik krijg meteen zin om mee te doen bij het zien van de voorbeeldkaart, maar bijna nog meer door het zien van jullie uitwerkingen. Naar aanleiding van een opmerking van mij hebben jullie wel eens geschreven wat je in elk geval moet zien op een liftkaart. Ik begrijp nu dat we met deze kaart wel vrij zijn om een andere vorm te nemen. Is het zo dat de sketch herkenbaar moet zijn?
Ik ga zeker meedoen!
GerJanne

Alina zei

prachtig geworden, Cornelie! het hartje vind ik zo'n leuk idee!

KarinsArtScrap zei

een heel mooi kaartje Cornelie.

groetjes karin

Christine zei

Ik vind de jouwe eigenlijk mooier dan de te liften kaart. Meer uitleg hoeft dit niet zeker? Knap werk Cornelie!!
Liefs
Christine

Judith zei

... je hebt mijn adres, he?!

hihi

Linda Visser - van der Velden zei

Gave kaart zeg! Leuke lift!

Wilma zei

Super leuk jouw lift. Ben dol op hartjes.

Stephanie zei

Absolutely stunning, I love these! x

Wendy ten Hove zei

Mooi geworden! Dat stippellijntje rondom maakt hem echt helemaal af, mooie swirls en hartjes. Top!
Groetjes, Wendy

Marlies zei

Ik heb even niet geblogd... Ik vind jouw kaartje veel mooier dan de kaart die je gelift hebt, al weet ik niet of ik dat wel mag zeggen. Groetjes, Marlies

Back to Top