Muisjes...

Hoi!!

Een kaartje die ik helemaal vergeten was, totdat ik van de week bij Debby dezelfde stempel zag, en dacht; O, ja daar heb ik laatst ook nog een kaart mee gemaakt. Deze had ik in de uitverkoop gekocht en nog helemaal niets mee gedaan...dus dat werd hoog tijd.


Een lang smal kaartje er voor gevouwen. De stempel op Kraft afgedrukt en ingekleurd met Derwents.
Kraft weer gemat op zwart cardstock, en er een hapje uitgehaald met een cirkelpons.


Knoopje met scrapfloss, randje gestempeld met een stempeltje van Cart us.
Tekst is van Hero Arts.
Simpel, maar ik vond het toch wel leuk geworden.

Wens jullie een heerlijke zondag!!

Groetjes Cornelie

28 opmerkingen

Sanne zei

Ik vind hem super leuk! Deze stempel is zo lief! Grappig dat je er ook zo'n langwerpig kaartje van hebt gemaakt. Meteen weer iets heel anders!

Liefs Sanne

Stamps and Paper zei

Love these little mice I also have this stamp...love your use of kraft card and how you have coloured your mice....the little button finishes off your card..

Anne

Christine zei

Heel knap gedaan Cornelie! Kraftpapier is heel dankbaar materiaal, dat wordt hier maar weer eens bewezen!
Liefs
Christine

Cinderella zei

Hoi Cornelie,
Wat een leuk stempeltje nou ja -tje
En heel leuk gebruikt op deze manier
Toppie
Een fijne zondag
Liefs Cindy

Janine zei

Wat een leuke stempel en een gaaf idee om er een smalle kaart van te maken. De hap eruit maakt de kaart helemaal af!
Groetjes Janine

Kaartenkraam zei

Wat een leuke manier om een langwerpige stempel te gebruiken. Die tekening is ook zo leuk en het knoopje maakt het helemaal af!

groetjes van Ank

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Zit jij nou nog achter die computer, ja, idd, hoezo blog verslaafd. Wat een geweldig gaaf kaartje is dit. Het model leuk, de stempel helemaal het einde en de kleuren mooi gekozen. Zo dit was het laatste blog voor vandaag. Genoeg geweest. hahahaha

Wilma zei

PRACHTIGE kaart Cornelie en wat heb jij die muisje MOOI gekleurd.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anoniem zei

Wat leuk zeg!
Leuk modelletje!
Erg gave combi!
Groetjes Jacomijn

Marlies zei

Cornelie, je bent echt te bescheiden, je kaart is hartstikke mooi! Prachtig gekleurd, dat hapje eruit is heel apart. Ik vind 't een schatje! Groetjes, Marlies

Anoniem zei

Prachtig !!! Wat een leuk formaat kaart ook ! En die half ronde inham vind ik erg leuk.
Groetjes Berdien

Anita Meijer zei

Wat een geinige stempel is dit Cornelie, ik vind het super wat je ermee gemaakt hebt. Top,
Liefs van Anita

KarinsArtScrap zei

ooooo die is helemaal geweldig Cornelie, super gave stempel.

groetjes karin

marian zei

Hij is helemaal leuk.
Groetjes Marian

Anita zei

Wat een grappig kaartje Cornelie! Erg leuk :)
groetjes, Anita

anja curvers zei

Wow supergaaf weer Cornelie en wat een schattig stempeltje.

Aletta zei

Helemaal leuk !!!!
Groetjes Aletta

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuke kaart, de muisjes zijn zo schattig.

groetjes jolande

Miranda V zei

Helemaal leuk! De stempel is super lief, het resultaat op kraft is leuk!

Marijke zei

Ach wat een leuke stempel, schattig! Mooi het langwerpig model. PRACHTIG!!

Groetjes, Marijke

Nadine zei

Ik heb niets met plaatjes kleuren, dat weet je, maar dit vind ik dan wel weer een lieffie. En zo leuk gedaan met kraft zwart en wit, mooi!

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
ik vind hem schattig! Die muisjes willen zo te zien graag naar binnen... Mooi dat dunne randje zwart cardstock erachter, maakt het net ietsje sjieker!
GerJanne

Marjan zei

Mooi strak en een leuk model! Grappig zoals de letters zo mooi overeen komen op de foto met de knopjes van je laden :)! Gaaf kaartje, hoor!

debby4000 zei

Oh this is so gorgeous love those mice.
luv
Debby

Johanna zei

Wat een snoepjes! Heel schattig dit kaartje :)
Groetjes, Johanna

Ellen zei

Simpel? Geweldig! Wat een schattig stempeltje. Goed idee om daar een lang smal kaartje mee te maken.
Groetjes, Ellen

Ellen zei

Wat een geweldige kaart is dit!
En die stempel.... zwijmel, hoe leuk...

Wendy ten Hove zei

Oh! Deze vind ik tof! Wat een geweldig leuke muisjes zijn dat!! En wat hangen ze daar gezellig te hangen, super! Mooi op het kraft, met subtiel wat kleur!!
Groetjes, Wendy

Back to Top