inspiratiekaart voor "bij Oma Dee"

Hoi!!

We beginnen de week met een vrolijke kaart ter inspiratie voor het blog van Bij Oma Dee!


Deze vrolijke papiertjes komen allemaal uit de paperpad  "Down by the shore" van Fancy Pants.
Alles is mooi te mix and matchen!


Ik heb een schets van Pinterest gepakt, en daar mee verder gegaan.


Heel eenvoudig, maar door de papiercombi een leuk fleurig kaartje!
Nog een doosje eromheen  gemaakt, zodat je de kaarten met deze paperpad ook cadeau kan geven!


Gezellige maandag!

groetjes Cornelie

17 opmerkingen

Els zei

Bijzonder leuk om een pracht doosje te maken voor de ontzettende leuke kaart. De sketch vind ik ook erg leuk voor dit papier.
Groetjes, Els

Judith zei

Weer een topper, ook al vind jij de kaart eenvoudig. Het doosje is wel een bijzonder idee, LEUK!!!

Miranda V zei

Wat een vrolijke kaart! Leuk! Mooie bloem er op en het doosje erbij is ook érg leuk.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Supergaaf dit kaartje. En ook het doosje is een waanzinnig mooi creatie om naar te kijken. Een kadootje op zich.

Anoniem zei

Zeker een vrolijk kaartje op deze regenachtige ochtend !! Gave bloem ! En dat doosje is een erg leuk idee.
Groetjes Berdien

Ellen zei

Gaaf kaartje, lekker vrolijk. Heerlijk zo'n paperpad waar je goed mee kunt mixen en matchen! Vind het doosje helemaal geweldig. Zo wordt het nog leuker om een kaartje cadeau e doen.
Groetjes, Ellen

Yolanda zei

Hoi Cornelie, ook deze is weer super en wat een leuke schets. Mooi papier hoor en lekkere frisse, vrolijke kleuren. Ik heb weer heel wat gemist op je blog, en heb dan ook weer heel wat inspiratie opgedaan. Thanks ... Groetjes Yolanda B)

GerJanne zei

Superleuk! Dit inspireert weer!

GerJanne

KarinsArtScrap zei

een leuke fleurig kaart Cornelie.

groetjes karin

Inge Groot zei

Mooi en fleurig kaartje Cornelie en ik hou van die doosjes. Ze geven zó leuk weg!

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat een leukerd! Mooie kleuren zo bij elkaar en een leuke sketch!

martina's kaartjes zei

wat een geslaagde kaart ! heel erg geslaagd
grtjs, martina
x

Marijke zei

Tjeempie ik heb een paar kaartjes gemist! Schitterend vind ik het kaartje van het uitdagingsboekje. Romantisch en toch helemaal op jou manier, echt top!! En wat is dit een vrolijk kaartje, zo mooi met het bijpassend doosje! Echt een kadootje zo bij elkaar.

Groetjes,
Marijke

Stella zei

Hier kan ik wel wat mee want dat papierblokje heb ik net binnen :)
Ze zijn hartstikke mooi geworden; en je uitwerking van de sketch is he-le-maal goed!. Ben ook helemaal van die prach-ti-ge bloem; is die "die" ook van MFT? Gaat op mijn wishlist:)
Groetjes,
Stella

sandra_w zei

Gaaf kaartje, Cornelie! Leuk het doosje....echt 'n cadeautje!

Anita Meijer zei

Schitterend gemaakt weer Cornelie, heel erg mooi weer.
Liefs van Anita

Stamps and Paper zei

Love your colourful card Cornelie and great box

Anne

Back to Top