Beach House van Eline!

Hoi!!

Vorige week zondag ben ik ook even naar de fair aan de dijk geweest in Wieringerwaard, waar Nadine met haar kaarten stond.
Elly van het Scrap Ateljeetje, stond er ook en had een leuke workshop georganiseerd. Daar ben ik even aan geschoven....


Deze leuke kaart hebben we gemaakt! De stempels had ik net aangeschaft, en het papier had ik al een poosje geleden van Nadine gekregen. Leuk!!!
Dus thuis gekomen was ik flink geïnspireerd, en ben ik lekker verder gegaan!


Alle papiertjes en stempels lekker mixen & matchen!
Even op gang komen...


Toen had ik de smaak te pakken ;-)


Kantjes, randjes, borders, nietjes...



Op bovenstaande kaart heb ik die zilveren clips waar je normaal A4-tjes op een hoekje mee vast zet gebruikt. Ook een grappig effect.


En nog één...een hele serie! Toen was de inspiratie op!

Inmiddels een nieuw blog voor m'n sieraden gemaakt, leek me wel leuk!
Fijne avond! Wij gaan lekker asperges in het zonnetje eten!

Groetjes Cornelie

24 opmerkingen

Miranda V zei

Jaaaa, wat een LEUKE serie zeg! Heel gevarieerd, helemaal leuk. Ik ga je sieraden-blog eens bekijken. Slim om daar toch een aparte blog voor aan te maken, dan heb je toch meer bekijks dan op je aparte tabblad. En meer specifieke volgers straks natuurlijk. :)

KarinsArtScrap zei

wow zeg een schitterende rij kaarten Cornelie.
heel mooi gedaan.

groetjes karin

Judith zei

Wat is dat toch leuk om zo geïnspireerd te raken. Je was zeker op dreef - een gezellige zomer/strandsfeer serie is het geworden.
Nu ga ik naar je sieraden blog. Groetjes!

Unknown zei

Wat een gave kaartjes. Vind ze ook helemaal jij, vanwege de kleuren. Lekker zeg, zoveel inspiratie.

Doegie,
Miranda X

Inge zei

Wow, wat een mooie reeks!! Ik heb je sieraden blog al bekeken, je maakt ook daar zulke leuke dingen en ik geloof dat ze goed verkopen je armbandjes :-)

Unknown zei

Leuk leuk leuk!

Marjan zei

Nou... helemaal gaaf, zeg! Lekker zomers, mooie kaartjes en o zo zomers allemaal!

Inge Groot zei

Supermooi gemaakt Cornelie, op de één of andere manier doen deze stempels mij erg denken aan de zomer,zee, strand stempels van Ludiec :) Prachtige kleuren combinatie!

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaartjes Cornelie, ik vind het een prachtige serie geworden, super. Hoop dat de asperges lekker waren.
Liefs van Anita

Stamps and Paper zei

Lovely colletion of cards Cornelie..love the sea and beach theme

Anne

GerJanne zei

Allemensen! Dan zeggen mensen van mij dat ik energie voor 10 heb....nou, ik ken er nog een!
Geweldige serie vind ik het. Is het voor je voorraad, of ga je ook op fairs staan??

Groetjes,
GerJanne

Kaartenkraam zei

Een mooie serie kaarten met voor mij als mooiste de tweede uit de serie.

groetjes van Ank

Gerdine zei

De asperges hebben vast heel goed gesmaakt! Lekker hoor! Je kaarten geven ook een heel zomers gevoel, mooi!

Ingrid Reyners zei

Oh wat leuk, dit papier heeft een hoog summer gehalte, en je kaartjes dus ook, leuk wat je er allemaal mee hebt gedaan, je inspiratie was bijna eindeloos :-)) leuk hoor, hier krijg ik ook weer inspiratie van. Groetjes. Ingrid
Hopelijk waren de asperges lekker??

Irene zei

Onwijs wat is dit voor een creativiteitsexplosie en stuk voor stuk zijn ze super Cornelie, succes verzekerd Kraft, mooi blauw papier en dan jouw ideetjes!!

xx Irene

Scraptastische hobby zei

Hoi Cornelie,
Jij was zeker geïnspireerd geraakt door Elly. Geweldig zeg wat een verschillende kaartjes en toch één stijl, prachtig papier is het en lekker in beach stijl, geweldig!!!
Groetjes van Gerie

sandra_w zei

Prachtige serie zo Cornelie! Mooie kleurencombi!

Jolanda zei

Nou . . je bent zeker goed op gang gekomen. schitterende kaarten !!

Linda Visser - van der Velden zei

Onwijs gave serie! Mooi hoor! En k ben verliefd op dat papierrrrrr

Nadine zei

Ja, ik zei het al op SKype, wat een mooie serie is dit geworden! Zo leuk hoe jij weer al je spulletjes hebt gecombineerd! Ik vind de tweede het allerleukst! Leuke verrassende layout! En die met die 'vierkantjes' vind ik ook super. Moet je vaker doen zo'n serie ;)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je bent lekker bezig geweest zeg, mooie kaartjes.

groetjes jolande

Monique zei

Wat een leuke serie kaarten! Je was zeker goed op dreef. Kunnen wij ook weer inspiratie uit halen, haha!
Groetjes, Monique

Holly Saveur zei

WOW!!Prachtige kaarten..ik hou zo van deze kleuren en het onderwerp..geweldig!

Marit zei

Wat een prachtige serie Cornelie, jij had zeker de smaak te pakken! En ik krijg helemaal zin in een stranddag door jouw kaartjes, ze zijn stuk voor stuk mooi!

Groetjes en een fijn weekend,
Marit

Back to Top