Envelope Punch Board

Hoi!!

Voor mij doen alweer even geleden dat ik een bericht plaatste. Hoe ik het doe, doe ik, maar de dagen vlíegen voorbij! Herkenbaar?
Zo ben ik ook niet erg actief met bloggen op het moment, en dan moet de drukte nog komen ;-)
Maar goed, het komt vanzelf wel weer...

In ieder geval hebben we vandaag weer een onderlinge uitdaging op het blog van "Bij Oma Dee", en dat was deze keer "Punchboarden"!


Ik geef toe, ik ben daar niet echt een ster in, maar ik vind het wel ontzettend leuk om te doen. Al eens een workshoppie bij Inge en laatst bij Nadine gevolgd. Allemaal weer leuke ideetjes en weetjes!
Nu moest ik zelf wat maken, nou ja zelf...met behulp van Pinterest...en dan nog vlogen er diverse dingen in de prullenbak. Poeh!


Uiteindelijk was dit het vierde project, heel eenvoudig, maar dat ligt me blijkbaar ;-)
Het resultaat is er niet minder leuk om, vind ik, maar als jullie het niet erg vinden, laat ik het hierbij!

Kijk voor meer ideetjes op het blog van "Bij Oma Dee"!

Fijne dag!
Groetjes Cornelie

7 opmerkingen

Nadine zei

Super leuk toch? Helemaal in stijl met de kitkat. En ik herken je verhaal wel, hoor! Via youtube filmpjes gaat het bij mij vaak ook eerst mis, blijven proberen!

Je@net zei

Leuk geworden, Cornelie!

Maartje zei

Grappig hoe ieder z'n voorkeur heeft! Dat maakt het zo leuk, die variatie. Hoe dan ook, hij 's gewoon leuk geworden!

Ellen zei

Punchboarden, leuk hoor! Gave onderlinge uitdaging en jouw uitwerking is erg leuk, lekker vrolijk. Zondag gaan Mariken en ik bij Sandra en Inge ook aan het punchen (jij niet?).
Fijne dag, Ellen

Marjan zei

Ik ben ook niet zo erg van de doosjes, heel heel som doe ik er wel iets mee, maar dan met de Silhouette. Lekker snel en makkelijk. Maar jouw vierde poging mag er zijn, hoor! Superleuk papier heb je ook gebruikt.

Gerdine zei

Nou, dit vierde project is dan in ieder geval wel heel goed gelukt! Leuk die stippels! En ja, erg herkenbaar, die dagen die vliegen!

Stella zei

Nou nummer 4 is dan ook wel een klapper hé. Ik vind 'em gaaf! En poging nummer 4 is zo herkenbaar. Een mens fl.kkert ( pardon; gooit) heel wat weg. Ik heb een heeeele grote prullenmand:) En ik ben gek op dit soort gave cadeautjes. En chocola:)
Wow!
Groetjes,
Stella

Back to Top