Nieuwe liftkaart!


Hoi!!

Een nieuwe liftkaart. Deze keer mocht ik de kaart uitzoeken en ik vond deze van Joni wel erg gaaf!
Wel met inkt, niet écht mijn ding. Ik vind het super, maar doe het veel te weinig.
Maar wat was het leuk om te doen!


Ik heb lekker m'n favoriete kleurtjes gepakt, en ben de achtergrond gaan sponsen.
Als je dat rustig van buiten naar binnen doet, en kleren een beetje laat overlappen, krijg je al gauw een leuk resultaat.


De basis wel even gemat ( dat kan ik niet laten) op glitter cardstock, om ook het zilver van de sequins terug te laten komen.


De stempels die achter het label vandaan piepen, daar heb ik nog wel even naar gezocht, en uiteindelijk heb ik voor de achtergrondstepels van Hero Arts gekozen. Deze zijn wel 12 cm lang, maar heb ik deels met tape afgeplakt, en zo in en cirkel gestempeld, met twee kleuren.
Ik had wel eerst het label gemaakt, zodat ik wist hoe groot dit werd. Het randje van het label met Copics gekleurd.
Het label is een stempel van SU, en de tekst is van Clearly Besotted.
Met de Mini Mister water druppeltjes er op gespoten. (maar niet teveel)
En op de sequins nog strass steentjes geplakt, en toen vond ik h'm klaar!

Ik hoop dat jullie dit een leuke liftkaart vinden. Je kaart kunt je linken tot vrijdag 27 februari 18.00 uur op ons liftblog. Daar kun je ook de kaarten bekijken van onze meelifster Mieke, en natuurlijk van Marjan!

Veel plezier met het maken!

Groetjes Cornelie



22 opmerkingen

Marjan zei

Ik vond het een leuke opdracht en jouw kaart vind ik helemaal top!! Heel mooi, Cornelie!

Unknown zei

Superleuke liftkaart en jouw uitwerking is ook top! Wat krijg je toch geweldige effecten met sponsen, ik hou d'r van :-))

Nicole Parmentier zei

Wat een gave liftkaart Cornelie! Ik heb hem meteen in mijn to-do mapje gedaan. Jou uitwerking is prachtig, je hebt er de perfecte stempel voor gevonden.

Je@net zei

Geweldig, wat een gave uitwerking van de liftkaart. Vind 'm super, Cornelie!

Willy zei

Wauw vind hem prachtig, mooie kleurtjes!!

Margot zei

Supergaaf!

Irene zei

WOWIE dit is weer zooooo gaaaaaaaf!

xx Irene

Ingrid Heijnen zei

Mooie kaart en prachtige kleuren!

Groetjes Ingrid

Els zei

Een hele mooie kaart heb je van de lift kaart gemaakt.
Super!
Groetjes, Els

femke zei

heey cornelie,

het is een hele mooie kaart geworden!!! prachtige kleurencombo trouwens.

groetjes femke

Gerdine zei

Wat een ontzettend goed gelukte kaart! Super!

Mandy Buckens zei

O dit is is zo leuk om te doen....ooit van Marit geleerd en al veels te lang niet meer gedaan....misschien ga ik deze keer eens mee "liften" :)

Sofie zei

Prachtige kaart, ik vind ook jouw kleuren heel mooi gekozen! Ga ik ook eens proberen :)

Mariken zei

Wat een kleurexplosie, ik vind het super gaaf!

Scraptastisch zei

Jouw lift is een hele mooie Cornelie! Heel mooi bedacht! en gave challenge!
Lieve groetjes van Gerie

Stella zei

Cornelie dit is gewoon briljant. Wat een prachtige uitwerking en ik hou van deze kleuren:). Echt een juweel!

Renate zei

Super gaaf gemaakt. Het stukje glitterpapier geeft juist een hele leuke extra touch aan je kaartje.

-xies- Renate.

Mary zei

Wow wat een gave opdracht!!! En jouwkaart is helemaal top!!! Nog mooier als het vorbeeld kaartje!!!

Johanna zei

Wow! Ik vind deze liftkaart echt eruit springen, en jouw poging is echt heel mooi gedaan. Mijn eerste 3 pogingen zijn mislukt, ik krijg die achtergrond echt niet zo mooi als jij. Die glittercardstock er achter, super detail. Je begrijpt het uit deze reactie...ik ben onder de indruk :D

Margriet Tournier zei

Wat een prachtige kaart en schitterende kleuren. Mooi dat ze zo overlopen in elkaar. Moet je vaker doen!

Groetjes en fijn weekend,
Margriet

Marianne Schut zei

Super leuke liftkaart weer Cornelie! En wat een leuk effect geeft dit. De stempeltjes die je gebruikt hebt passen er ook super goed bij, helemaal leuk dus! Groetjes Marianne

Nadine zei

Ik vind het voorbeeld geweldig vanwege de kleuren! En jouw lift is ook top, lekker in je eigen kleurtjes, en zo hoort het hihi!

Back to Top