Use your stuff #6 washi tape

Hoi!!

Vandaag weer een berichtje met 
'Use your stuff'!

Nog meer berichtjes met 'Use your stuff' van GerJanne, Jolanda, Danielle, Margot, Maartje, Nicole en Sarah.
Deze keer mijn washi tapejes  tevoorschijn gehaald. Deze gebruik ik veel te weinig en het is zo leuk om mee te werken! Ik gebruik het wel vaak met cadeautjes inpakken, maar met mijn kaarten laat ik het te vaak liggen. Zonde!


Een aantal leuke combi's bij elkaar gezocht en daar twee kaartjes mee gemaakt.
Een collage, waarbij de sterretjes het uitgangspunt werden.
Ik vind het wel een leuke kaart voor een tiener zomaar.


De tweede kaart heb ik eerst de washi tape onder elkaar geplakt en daarna de bloem uitgesneden.
Dit is de Shaker Flower van My Favorite Things.


Daarbij de 'Shaker Pouches' gebruikt, ook van MFT. Deze zijn precies pas en super makkelijk te gebruiken en te vullen, en zo heb je in een no time een shaker card, en ik hou van shaker cards ;-)


De swirl is al een ouder die-namic van My Favorite Things, maar vond ik hier goed bij passen.
Lekker frisse en vrolijke kaart.

Ik had nog wel meer ideeën, maar wilde nog andere dingen maken ook. Komt nog wel eens!

Leuk dat je weer even langs kwam. Heb jij nog een 'Use your stuff' bericht gemaakt en heb ik deze gemist? Laat het me even weten dan kom ik even bij je kijken.

Groetjes Cornelie

23 opmerkingen

Mariken zei

Goed idee van jou, ik heb ook veel washi-tapejes liggen en doe er te weinig mee. Allebei je kaarten zijn lekker vrolijk. Die shakerkaart is echt heel gaaf zeg!! Fijne dag!

Je@net zei

Leuke kaarten, Cornelie. Mooie frisse en vrolijke kleuren, ik hou ervan!

Margot zei

Ze zijn gaaf! Washitape koop ik eigenlijk bijna nooit meer, gebruik het alleen om iets tijdelijk vast te plakken, dus het is voor mij meer gereedschap ;)

Colien zei

Heel gave, stoere kaarten! Hier ook bakken vol washi tape. Gebruik ze wel altijd om enveloppen (extra) mee dicht te plakken of op cadeautjes. Maar misschien wordt het tijd om er ook eens wat kaartjes mee te maken.... Bedankt voor de inspiratie!
grtz.Colien

Jantine zei

Heel leuk weer, Cornelie!
Ik heb morgen bij mijn kerstkaart ook weer mijn stuff ge-used :-)
Groetjes
Jantine

Rhodé zei

Leuke kaartjes, Cornelie! Leuke kleuren heb je gekozen voor de eerste kaart! Inderdaad heel geschikt voor een tiener!

Marlieke zei

Washitape is leuk! En je kaartjes zijn zo mooi! Die eerste vind ik gewoon geniaal. Zo mooi om naar te kijken. Shakercards maak ik ook graag. Jouw variant met washi is super tof. Wauw....inspirerend blogberichtje :-) Zou willen dat ik nu mijn knutselspullen kon pakken en kon gaan beginnen :-)

martina's kaartjes zei

hele leuke kaartjes zijn het zo weer geworden ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Ellen zei

Herkenbaar, tapejes om in te pakken en om stansen mee vast te zetten, maar verder niet. Jij laat zien dat je er ook superleuke, vrolijke kaarten mee kunt maken. Echt gaaf!

Kaartenkraam zei

Washitape is zo leuk om te gebruiken, ik heb er ook dozen vol van liggen maar gebruik het wel af en toe maar veel te weinig.
ik vind de bloem shakercard super leuk. Wat handig die shaker pouches, zijn die in Nederland te koop?

groetjes van Ank

Maartje zei

Washintape is leuk om te kopen, maar gebruiken doe ik het zelden. O ja, t wordt hier vooral gebruikt om enveloppen dicht te plakken ;). Je kaarten zijn inspirerend! Vooral de 1e!

Marjan zei

Mooie spetterende kaarten, de tweede steelt mijn hart!

GerJanne zei

Nou je hebt heel wat los gemaakt in Blogland, hihihi. Je washitape kaartjes zijn weer top! Grappig, ik heb met mijn restjes net zo'n bloem gemaakt als jij, alleen had ik geen schudgedeelte. Komt binnenkort op mijn blog.
Groetjes,
GerJanne

Danielle zei

Wat leuk dat je idee zo vaak gedeeld wordt Cornelie! En je kaartjes, top!! Leuk die grote shaker bloem maar je andere kaartje vind ik ook echt goed gelukt! Ik gebruik mijn tapejes ook voor van alles, maar zelden op kaartjes.... terwijl het toch wel leuk is!

Jolanda zei

Wow! Wat een heerlijk knal kaartje met die felle wasi tapejes.
Die shaker kaart is ook geweldig!

Alina zei

wat zijn ze mooi, Cornelie! ik twijfelde over die bloem, maar nu niet meer, :) , ik zal hem aan mijn collectie toevoegen!

Femminde zei

Hallo Cornelie,
Bedankt voor de uitdaging. Mooie kaartjes laat je vandaag weer zien, leuk ook hoe je het hart van de bloem als shaker hebt gebruikt.
Gaaf dat er zoveel mensen meedoen met jouw use your stuff, zelf net ook wat geplaatst.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Briljant zoals je die washi's hebt gebruikt!! Bij mij komen ze voornamelijk op de enveloppe terecht. Dit zou wel een gave liftkaart zijn (hint...)
De bloem is ook prachtig, de shakertjes blijven leuk hè, ik heb er deze week ook weer één gemaakt. En ja, meer ideeën dan tijd... zeer herkenbaar!

Maria V zei

Wauw, wat een prachtige kaartjes. Vooral de schutkaartjes ben ik helemaal 'weg' van. Wat je al niet met washitape kan doen. Geweldig.

Nota Bene zei

Deze kaarten zijn weer zo leuk geworden! Washitape is inderdaad iets wat waarschijnlijk alle kaartenmakers in grote hoeveelheden hebben (ja, ik pleit ook schuldig...). Leuk dus dat je er een paar kaarten mee hebt gemaakt.
Groetjes, Nele

Monique zei

Hoi Cornelie,
Inderdaad jullie Use your stuff, lijkt zeker op onze Scrap Sunday. Grappig.
Washi, dat is inderdaad ook iets wat ik ruimschoots op voorraad heb en vaak alleen gebruik om een envelop mee dicht te plakken. Daar ga ik ook mee aan de slag, jouw voorbeelden zijn in ieder geval heel inspirerend.

Nadine zei

Heel mooie kaartjes. Die eerste is super stoer. Het kan allemaal zo simpel zijn, maar je moet het wel even bedenken ;) En dat doe jij dan weer hihi

Zijn je tapejes nu bijna op?

Sarah zei

Wauw! Geweldig leuk!

Back to Top