Swap Saturday #



Hoi!!

Joepie het is weer Swap Saturday. De achtste inmiddels alweer en deze keer zouden we een cadeaukaart fabriceren ;-) Altijd leuk om te maken. Ik heb een cadeaukaart gemaakt waar je geld, maar ook een pas in kunt stoppen. Een cadeaukaart in een cadeaukaart zeg maar ;-)


Een strook heb ik in drieën verdeeld en deze beplakt met diverse dessin papiertjes. De stans gebruikt en de cirkel weer in een andere kleur terug gelegd. Een van de stickers met 3-D tape daar weer opgeplakt.


In de binnenkant een rand gemaakt waar precies de pas ingestoken kan worden. Deze 'popt' mooi op als je de kaart openmaakt. Tegelijk met twee verjaardag kaarsjes!
Aan de binnenkant nog een tekst gestempeld nadat ik uit het dessinpapier eerst een cirkel had gestanst. 'Make a wish' met de kaarsjes vond ik een leuke combi.


Kon het niet laten om nog twee kaartjes te maken. Eén met de stempel die ook in het pakket zit en nog een shaker card maar dan anders.


Ik had even geen zin in al het gedoe met dubbelzijdig tape enzo. Ik wilde een snelle shakercard. Dus heb ik een zakje waar ik altijd mijn gemaakte kaarten in bewaar gepakt. Daar ingeschoven, shaker materiaal erbij, dichtvouwen, plakken en huppakee, klaar was de shaker kaart. Ook wel eens fijn zo'n snel kaartje!

Zo benieuwd wat Nicole heeft gemaakt deze keer...



Volgende maand de laatste met dit pakket! Tot dan.

Groetjes Cornelie
BewarenBewaren

9 opmerkingen

Nicole Parmentier zei

We zaten weer goed op één lijn deze keer! Ongeveer hetzelfde modelletje maar toch net even anders. Superleuk! Ook je kaarten zijn weer prachtig. Wat is dit toch een leuk pakket!! Ik verheug me op onze 'date' in maart!!

Larissa zei

Wat een leuke creatie heb je gemaakt.
Het is ook zo’n tof pakket!
Leuk om het zo cadeau te geven, is veel leuker dan alleen een centje.

Marjan zei

Superleuk zijn ze weer, lekker vrolijk ook en leuk om eens een shaker op deze manier te maken.

Mariken zei

Wat een goed idee zeg, die shakerkaart zo te maken. Dat ga ik onthouden! En allebei je kaartjes zijn geweldig leuk en vrolijk. Die met de giftcard is ook al zo’n tof model. Ik geniet van jullie wapjes! Fijn weekend!

GerJanne zei

Wat een leuke cadeaukaartjes. Jullie zijn lekker op dreef samen. En zo vrolijk!

Judith zei

vrolijk!

Colien zei

Hartstikke leuk, wat een vrolijkheid op je blog! En je snelle shakerkaart vind ik een top-idee! :)
grtz.Colien

Dora zei

Prachtige serie kaarten!!

Jantine zei

Heel leuk en feestelijk, Cornelie!
Groetjes
Jantine

Back to Top